Weer eens een update

14 mei 2017 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Ik realiseerde mij dat ik echt al weken geen nieuwe blog gepost had. Dus bij deze weer een update vanuit de States.

Alles gaat hier goed! Boston is inmiddels al wel als thuis. Ik begin de weg in de stad aardig te kennen. Het enige is dat het weer nog steeds niet echt super is, vooral veel regen. Het is natuurlijk wel New England dus dat is te verwachten. Gelukkig worden de vooruitzichten steeds beter.

Maar zodra het mooi weer is in het weekend vindt ik het erg leuk om door de stad heen te lopen. Zo ben ik het weekend vlak voor de marathon rondom backbay gaan lopen met een collega van het lab. De marathon zelf is echt een happening voor mensen hier. Dat is overigens ook te merken aan alle voorbereidingen, "Go big or Go home".

IMG_20170416_160605IMG_20170416_171956IMG_20170416_171507

Maar met het rondlopen kom je ook locale bekendheden tegen. Zoals Keytar Bear, wat een van de bekendste straatmuzikanten hier is.

IMG_20170416_171745

Met het lab zelf wordt er ook een heleboel leuke dingen ondernomen. Zo kijk ik tegenwoordig met een groep de serie "Twin peak" omdat er binnenkort een nieuw seizoen aan komt. Daarnaast liggen er plannen voor een Game of Thrones "Pool of Death". Waarbij het de bedoeling in om te raden wie er welke aflevering dood gaat :P

Verder zijn we met een groep naar de top van het science center geweest om naar de zonsondergang te gaan kijken, wat er gaaf was!

IMG_20170417_190744IMG_20170417_190806IMG_20170417_193535

Daarnaast is er iemand die toegang heeft tot de "studenten" telescoop van Harvard. Helaas konden we die avond niets zien omdat het te bewolkt was. Het plan is in ieder geval om in de zomer nog een keer terug te gaan en hopen op minder wolken.​

IMG_20170417_214145

Het is ook de bedoeling om binnenkort naar een Red Socks game te gaan. De sportfanaat van het lab laat weten wanneer er volgens hem een goeie mach is.

En als echte Nederlander kon ik de Gouda kaas niet weerstaan :P Of zoals ze het hier noemen: "Ghoedah". Het smaakt helaas niet echt naar Gouda kaas, het is toch nog te... Amerikaans xD

IMG_20170507_114952

Ik zal proberen weer iets vaker een verhaal te posten. Cheers!

1. Maarten:
    15 mei 2017
    Ik kan je melden dat het met de Ghoeda kaas in Wales idem slecht gesteld is.
    Cheers.