Fireworks, walk around town en meer

16 juli 2017 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Bij deze maar weer eens een update uit Boston. Het viel mij op dat  ik een maandelijkse blog heb ;) Anyway, alles gaat hier prima. De druk op het werk begint wel toe te nemen omdat het einde in zicht komt maar ik heb het nog steeds naar mijn zin.

Daarnaast begint het verlangen naar huis wel steeds groter te worden. Komt misschien ook omdat aankomende donderdag Loes en Nynke aankomen in Boston.  Aan de andere kant zorgt het juist ook weer voor afleiding, even uit mijn dagelijkse sleur getrokken. Aankomend weekend gaan we lekker dingen in Boston doen. Vanaf Maandag tot Donderdag zitten we in New York. Daarna hebben we nog een weekend in Boston. Ik heb er in ieder geval veel zin in! Lekker een lange week de toerist uit hagen :P

Sinds mijn vorige blog heb ik niet veel 'toeristische' gedaan. Ik ben wel met mijn baymates, collega's op het lab die direct naast mij werken, naar het vuurwerk gaan kijken tijdens the 4th of July! Echt een hele gave vuurwerk show. Daarnaast stond zo'n beetje heel Boston aan de Charles River om naar het vuurwerk te kijken. Het voelde ineens alsof je op een festival was.

IMG_20170704_222609IMG_20170704_223939IMG_20170704_223954

Gisteren was het niet te warm buiten dus toen ben ik eens ff lekker een rondje gaan lopen door de stad. Ik ben via MiT over de Longfellow bridge naar Boston Common gewandeld. Toen ik in 2014 in Boston waren ze bezig met onderhoud aan het Longfellow bridge. Tot mijn grote verbazing zijn ze er nu nog steeds mee bezig. je zou toch verwachten dat na 3 jaar het onderhoud wel klaar is :P Vanaf elke brug in Boston heb je altijd mooi zicht over de stad zelf en het water. Of het weer nu goed of slecht is, er zijn altijd wel een paar bootjes op het water te vinden.

IMG_20170715_144408IMG_20170715_144346

Op mijn weg naar Boston common ben ik via de Charles street gelopen. Deze straat staat vol met 'ancient brick houses' gebouwd rond 1850. Tja, voor Amerikanen zijn ze 'ancient'. Ik vindt het een leuke straat om doorheen te lopen. Veel kleine winkeltjes en veel diversiteit in wat ze verkopen. Ook is er maar een smalle stoep en staan er veel bomen. Je hebt niet echt het idee dat je in zo'n grote stad als Boston bent als je door deze straat loopt

IMG_20170715_152307IMG_20170715_145532

In Boston Common moest ik naast het ontwijken van alle Eekhoorntjes ook natuurlijk ff zwaaien naar de eendjes. Sommige eendjes waren goed gemutst :P

IMG_20170715_151112

Ik vermoed dat ik mijn volgende blog niet pas over een maand is gezien de activiteiten in het vooruitzicht. Cya!